welke voeding moet je eten voor buikspieren? Ik ben niet zo eter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Je moet vooral trainen en eiwitrijk voedsel eten. Kip, vis, biegstuk, ei, salade, en vezels om ea er ook weer uit te krijgen. Zo weinig mogelijk pasta en aardappelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, het gaat niet om wat je eet, maar ook om hoeveel je eet. Buikspieren zijn qua structuur en opbouw niet anders dan andere spieren. Dus er is geen enkele vorm van voeding die alleen je buikspieren doen groeien.

Het is daarom van belang dat je de spieren in je buikstreek, maar ook zij en onderrug ontwikkelt door middel van training en tegelijk je vetpercentage terugbrengt.

Lees voor de volledigheid anders het volgende artikel:

http://www.fitness-weetjes.nl/krachttraining/sixpack-kweken/