Wat voor Cross motor heb ik nodig (hoeveel cc)?

Hallo Allemaal,
Ik wil graag gaan crossen maar weet niet wat voor crossmotor ik nodig heb. Hoe kom je daar achter?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
2.2K

Antwoorden (1)

Dat ligt er aan hoe oud en groot je bent. Ik ben 16 jaar en ben dit jaar ook begonnen met crossen. Ik heb nu een Yamaha TTR 125 en die is perfect! Wat ik wel als tip wil meegeven is dat je beter niet met een KTM kunt starten. Die zijn vaak te zwaar om meer te beginnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik ben nu 16 jaar en ik ben net begonnen met crossen. ik heb nu een KTM 125 sx 2013 en die is gewoon prima. hij is gewoon goed te rijden en ik adviseer een 125 cc motor om mee te beginnen en niet veel hoger dan 11KW