Wie helpt mijn ontvangstprobleem oplossen?

Ik zit op een camping waar wifi aanwezig is ..helaas is het bereik onvoldoende alhoewel ik amper op 200meter van de receptie zit....Ook met een netgear wireless-dual band stick is de ontvangst niet optimaal te noemen. Kan mij iemand een goede draadloze ontvanger aanraden die voldoet aan ontvangst voor 2 pc's.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amper 200 meter is een enorme afstand voor wifi. Je zal echt dichter bij de receptie moeten gaan zitten.

Antwoorden (1)

Een 'range extender' zou uitkomst kunnen bieden als je die halverwege in het stopcontact kunt prikken. Deze vangt alle signalen op, versterkt ze en zend ze weer uit.