Wat is een goede neusclip om chloor in de neus bij het zwemmen te voorkomen?

Ik heb een chloorallergie waardoor een uurtje zwemmen resulteert in zware verkoudheid die ik twee dagen erna heb. Het heeft met het neusslijmvlies te maken. Komt er chloor in mijn neus dan begint de trammelant.

Weten jullie een goede effectieve neusclip die dit geheel kan voorkomen? Ik heb er een van het merk Speedo gebruikt maar tijdens het zwemmen trekt deze langzaam omhoog waardoor er een ruimte ontstaat en het chloorwater alsnog naar binnen komt.

Bedankt voor de eventuele reacties en antwoorden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Misschien moet je er eentje proberen met ijzer er in. Deze gebruiken ze veel bij het synchroon zwemmen, het is eigenlijk gewoon een hele simpele neusclip met gewoon sterk ijzer er in. Zelf heb ik geen chloorallergie maar heb wel last met keerpunten maken met mijn zwemmen, die met ijzer er in vind ik wel erg fijn.