Ik doe aan outdoor duursporten, wat is efficiënter wat betreft conditie, vetverbranding, ontspanning etc.: 2x/wk ca. 2 uur of 4x/wk ca. 30-60 min.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
11 jaar geleden
2 uur is erg lang, beter verdeeld over de week korter

Het beste antwoord

Recent onderzoek wijst uit dat het doen van korte, intensieve, intervaltrainingen het meeste resultaat geeft op zowel het gebied van conditie als voor de vetverbranding. Wat niet weg neemt dat ik het zelf gewoon lekker vind om zo af en toe te duur sporten.