Ik heb binnenkort een medische kuring. Ik heb scoliose en astma kan ik wel door de keuring komen. Heb ik kans om er door te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De kans dat je erdoor komt is aanwezig, maar niet zeker. De inhoud van de sportmedische keuring De sportmedische keuring bestaat uit de volgende onderdelen: De sportarts bespreekt het ingevulde anamneseformulier en de aanvullende vragenlijst Orthopedisch onderzoek (onderzoek van het bewegingsapparaat: spieren en gewrichten); Biometrie: lengte, gewicht en bepaling van het vetpercentage; Ogentest; Longfunctieonderzoek; Urineonderzoek; Rust ECG (hartfilmpje in rust). Uitslag Je krijgt meteen na het onderzoek de uitslag mee. Eén blad voor jou met daarop de uitslag inclusief onderbouwing. En een tweede blad als bewijs dat je bent gekeurd, met daarop of je wel of niet een verhoogd risico hebt op klachten bij intensieve sportbeoefening. Veel zorgverzekeringen vergoeden medische keuringen.

Licht eraan waar de keuring voor bedoeld is. waarschijnlijk voor voor militair niet maar voor schoonmaakster wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100