Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan in elk nerf pistool dezelfde munitie?

Als ik een nerf gun koop, en een pakket extra pijlen, kan ik die dan ook in een ander soort (elite ofzo) gun doen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
7.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop gwn een binigun die zijn veel vetter alleen he moet ff maar belgie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, er zijn verschillende soorten nerf darts (pijltjes). voor bijvoorbeeld die kleine nerf pistooltjes van 2 euro bij de intertoys die hebben mini pijltjes. en er bestaan ook wat grotere nerf pijltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een gewone maat nerf koopt kun je alle pijlen erin doen die er zijn (natuurlijk ook geen schijfjes). Je hebt fluitpijlen, lichtgevende pijlen, klittenbandpijlen en natuurlijk normale pijlen.

Bron: ervaring van mijn zonen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb nog even verder gezocht naar die eliteguns, die hebben standaard wel een ander soort pijltjes maar die pijltjes kunnen in bijna alle andere guns dus dat gaat ook andersom: http://www.hasbro.com/nerf/en_US/shop/details.cfm?R=DBAC5414-5056-900B-1068-CEDFF14D2DF8:en_US
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik had deze vraag ook gesteld en bij mij was het nee dus volgens mij niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de blauwe elite nerf pijltjes erbij gaat kopen kunnen ze in de nerf serie: n-strike, elite, modulus, doomlands, rebelle, star wars en zombie strike. Op een nerf gun aan de zijkant kun je meestal zien om welke serie het gaat.

Als het maar geen nerf mega serie is. Je kunt deze ook herkennen aan de rode kleur en daar passen alleen maar grote rode nerf pijlen in.

www.santigoods.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding