Waar in de buurt van Gouda zit een grote sportzaak?

Ik ben op zoek naar handbalschoenen maar die hebben ze niet overal en als je ook nog enigszins keus wil hebben, moet je toch bij een redelijk grote sportwinkel zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Verzijl Sport Gouda, op de Nieuwe Haven. Of VS-sport, ook op de Nieuwe Haven in Gouda: http://www.vs-sport.nl/
Amadea
11 jaar geleden
Gouda heeft nog meer sport zaken die misschien interessant voor je zijn :
"Aktiesport", Markt 46-47, 2801 JL Gouda
"Perrysport", Lange Tiendenweg 10-16, 2801 KH Gouda