wat bedoelen de beachvolleyballers met die vingerbewegingen op hun rug ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super vraag ;) Dat weten alleen de 2 spelers en misschien de coach.

Het beste antwoord

Dat zijn afgesproken signalen over de taktiek en/of de aanval die ze gaan doen.
Omdat ze het op hun rug doen kan de tegenstander het niet zien

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is in principe een geheime code die per team kan verschillen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn idd afgesproken signalen, maar wat bedoelen ze ermee? ;)
Summo
11 jaar geleden
of ze over links aanvallen of over rechts, en een snelle aanvallen of hoog van buiten bijv.
Dat soort zaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou vooruit, je hebt hem verdiend ;) +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vermoedde al zoiets ! Niettemin, bedankt voor dit antwoord.

Andere antwoorden (1)

klopt, wordt meestal gegeven als ze gaan serveren. het is gewoon een opstelling van je team (bijvoorbeeld aanvallen of verdedigen.