Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe trekken ze winnaars van prijsvragen/kassabonnen die per E-mail ingestuurd zijn?

Ik vraag mij af hoe dit in zijn werk gaat..Regelmatig stuur ik iets in per E-mail en weet niet hoe er dan winnaars getrokken worden.
Is daar een systeem voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vaak gaat het trekken van winnaars via de computer. Alle inzendingen worden ingevoerd (hetzij automatisch, hetzij met de hand). Zo dingt iedereen mee, ook degenen die mailen.
Iedere inzending heeft bijvoorbeeld een code, de computer trekt een code en de winnaar is bekend. Een programma op de computer genereert alle antwoorden en zorgt voor een eerlijke trekking.

Bij kleine wedstrijden kunnen mails uitgeprint worden en via de ouderwetse manier getrokken worden, maar dit wordt meestal niet meer gedaan.

Dit is wat mij bekend is daarover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is echt afhankelijk van de partijen in de gemeente en hoe zij dat neerzetten.
zoals het IP-adres van de computer waarnaar de webbeacon wordt verzonden, daarmee kunnen ze dat trekken dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding