Wat is het voordeel van een sponsor hebben als je een sport beoefent?

Ik bmx, veel vrienden zeggen dat ik een sponsor moet zoeken en ik ben voor mijn leeftijd vaak verder in bmxen dan sommige professionele bmxers toen ze mijn leeftijd waren.
Maar wat voor voordelen heb je als je een sponsor hebt? Ik doe geen shows en binnenkort ga ik aan mijn eerste wedstrijd meedoen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Het voordeel is dat de sponsor(een deel van) jouw kosten betaalt.

Toegevoegd na 3 uur:
Het nadeel is dat je reclame moet lopen voor je sponsor, dus probeer er een te krijgen die bij jou past. Als je bv een bierfabrikant als sponsor hebt zal die het niet prettig vinden als jij in het openbaar een ander biermerk drinkt.
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... in ruil dat je zijn naam dan zichtbaar op kleding, helm, tassen, etc. draagt tijdens training, shows en wedstrijden. Nog al essentieel detail lijkt me zo, Annelie ;)
anneliez
11 jaar geleden
er werd alleen naar voordeel gevraagd, niet naar nadeel, maar ik zal mn antwoord uitbreiden ;)