Waar kann ik een *echte* skatehelm kopen?

Nou ik ben dus opzoek naar een skatehelm. Maar dan heb ik het wel over een echte skatehelm dus niet een fiest helm of wat dan ook. Ik moet namelijk bij het bmxen (in het skatepark) een helm op van mijn vader maar ik heb allen zo'n (lelijke) snowboard helmdit is echt GEEN porumn. Weet iemand waar ik zo'n skatehelm kan kopen? Ik wil hem niet via een webwinkel want ik wil hem echt passen. Ik woon in Arnhem dua het moet wel in de buurt zijn. En oh ja ik heb als bij brainwash (skatewinkel) op de site geken maar daar staat bij alle helmen dat ze hem niet in voorraad hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik heb op de site gekeken en dat betekent nou niet dat ze helemaal geen helmen hebben. Waarschijnlijk hebben ze dat soort even niet. Geen helmen hebben zou ook wel een beetje onzin zijn natuurlijk voor een skatewinkel.

Mijn advies: bel ze even en vraag of ze helmen op voorraad hebben:
Brainwash
Nieuwstad 62
6811 BM Arnhem
info@brainwash.nl
Tel 026-3516060 (tijdens openingstijden shop)

Toegevoegd na 43 seconden:
Als ze echt geen helmen hebben heb ik nog een tip: ga er wel heen en vraag ze je maat te nemen zodat je ze alsnog op internet kan bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt. Goed advies!

Andere antwoorden (1)

Via internet kun je ze bestellen en word het thuis bezorgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja weet ik maar ik wil hem ook graag passen. (ik weet mijn maat niet.)