Is dit genoeg sport in een week?

Ik sport maandag 2 uurtjes (school).
Zaterdag 30-40 min joggen
Soms 30 min andere sportactiviteiten
100 min fietsen

Is dit een goed schema om af te vallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

100 minuten fietsen per dag of per week? In het laatste geval is het wat betreft beweging zeker genoeg. Je hebt ongeveer een half uurtje beweging per dag nodig, hoewel ik dat wat aan de lage kant vind. Om af te vallen ligt het eraan wat je doet aan sport op school. Voor gemiddelde sporten kun je uitgaan van ongeveer 300 kcal per uur. Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat je erbij eet. Als je dagelijks veel meer dan 2000 kcal (voor een vrouw, 2500 voor een man) eet dan zul je niet afvallen.

30 minuten per dag sporten is voldoende om op een mooi gewicht te kunnen blijven.

Redelijk Maar wat mij betreft onderzoek alle schema's en behoud het goede...

Dan ben je al goed bezig,maar let ook op je eetgedrag.

het beste is toh nog om een schema op te laten stellen bij een sport school. maar dit is wel een goed sport patroon, vergeet niet goed te eten.

Sporten is niet alleen zaligmakend om af te vallen. Je beweging is voldoende per week lijkt me. Maar naast het sporten komen ook andere zaken aan de orde.$ Zoals gezond eten. Informeer eens bij een voeding deskundige.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100