Mijn enkels doen vreselijk veel pijn als ik skischoenen draag, hoe kan ik dit verhelpen?

Ik ski nu 4 dagen, en elke dag wordt de pijn ondragelijker. Mijn hele schenen zijn verpest lijkt het wel, elk bochtje, stapje of wat dan ook doet pijn! Ik heb al geprobeerd met iets verend het te stoppen (schuursponsje) maar zonder succes. Wat kan ik nog doen zodat ik wel fijn kan skieen en niet maar tot 3 uur?

De pijn is bij het begin van mn scheen.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb huursch

Toegevoegd na 14 minuten:
Oeps iets te vroeg gedrukt. Maar ik heb huurschoenen, en heb ze al 2x gewisseld. Elke skischoen heeft dat plekje waar ik last van heb. Dus schoenen wisselen helpt helaas niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

kennelijk heb je een irritant drukpunt in je schoen. als je huurschoenen hebt, is de tip, om morgen de schoenen te gaan omruilen voor andere.

Heb je koopschoenen, stap dan gewoon de lokale sportzaak eens binnen en laat je adviseren wat er aan de schoen gesleuteld kan worden.

Heb zelf ook eens een snert wintersportweek gehad, doordat ik zere schenen kreeg. Na thuiskomst, toen ik met de schoenen terug ging naar de Intersport, bleek dat er een productiefout in de schoen zat. Had ook ter plekke in Oostenrijk opgelost kunne worden. Dus wacht niet en ga met de schoen naar de specilaist.
AlphaLimaSierra