Van welke sport krijg je een goede conditie?

Ik heb geen zin om te gaan joggen, of fitnessen ofzo... Dat vind ik saai. Ik zat meer te denken aan spinning, of een vechtsport. Welke vechtsport is het beste om uithoudingsvermogen/conditie van te krijgen? Of is er nog een andere sport die aan deze eisen voldoet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Antwoorden (6)

Kick 'n punch, daar krijg je conditie van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook, ik heb voor zwemmen gekozen. Je traint letterlijk al je spieren tegelijk en je bouwt naar verloop van tijd een groot uithoudingsvermogen op. En natuurlijk strak lichaam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen is idd het allerbeste omdat je al je spieren gebruikt,klopt helemaal!^^
Boksen is een van de meest veelzijdige sporten en goed voor de conditie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Elke sport is goed voor je conditie. Kies een sport die je leuk vind en die bij jou in de buurt is.
Als je het leuk vind, ga je er langer mee door en verbetert je spierkracht en conditie.

Kijk eens in een sportschool in de buurt voor spinning lessen, zumba, body balance, etc. In een groep motiveert meer.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes, kan ik toch gaan dammen en darten voor mijn conditie ;)
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha, daar heb je mij. Geen denksporten dus ;)
Waterpolo of wedstrijdzwemmen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou op voetbal kunnen gaan of op hordelopen dat is spannender dan gewoon hardlopen.