mag je in de westerschelde vissen zonder vergunning?

mag men zowel met de boot als van de oever vissen zonder vergunning in de westerschelde? zo nee . welke vergunning heeft men dan nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Antwoorden (2)

Nee, je heb geen vergunning nodig, hoogstens een vaarbewijs als je met je boot gaat. Overigens heeft de westerschelde geen oevers, maar spreek je over de wal. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je hebt daar zeker een vergunning voor nodig. Het is in Nederland niet toegestaan zonder een vergunning te vissen.

Toegevoegd na 49 seconden:
http://www.sportvisserijnederland.nl/vispas/