waar kun je goedkoop een trapeze kopen?

met goedkoop bedoel ik niet meer dan 150.

Toegevoegd na 9 uur:
ja sorry ik bedoel voor circus. en dan wel een ietwat professionele. hoeft niet super maar zo'n kinderding voor in de tuin met die dunnen touwtjes hoeft ook niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

GV! Ik zoek er ook al een tijdje een.

Geen kunnen vinden. (Mijn budget was dan wel wat lager dan die van jouw).

Uiteindelijk heb ik er zelf een gemaakt. Na lang zoeken heb ik een rechte, ronde stok kunnen vinden met de juiste diameter (ca 2cm). Aan de uiteinden gaten geboord en daar een touw doorheen gedaan met aan de uiteinden knopen.
Ik heb hem op zolder hangen.

Ik gleed zelf vaak van de stok af, dus toen heb ik hem omgewonden (zeg je dat zo?) met sporttape. Na een paar keer gebruiken is hij niet meer zo ruw. Het is echt heel fijn.

Succes!

Toegevoegd na 18 seconden:
De stok heb ik trouwens bij de gamma gekocht.