Hoe kan je leren om een backflip te doen?

Ik wil graag kunnen leren om een backflip dus als jullie weten hoe..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Antwoorden (2)

Je moet in ieder geval al het lef hebben,waarschijnlijk durf je salto al anders wordt het niks.Hoe ik het heb gedaan:veel geoefend met salto's op de trampoline en daar ook proberen backflips op te doen met vrienden die het konden.als je dat goed kan,kan je dat ook gewoon doen maar het blijft altijd gevaarlijk i.v.m vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het bijvoorbeeld met sommige sporten leren en op gyam ging ik het ook laatste leren. En dat gaat zo; je zet een dikke mat op de grond en 1tje tegen de muur aan met de lange kant. In het begint kan je een soort band ( wij deden broek) die je aan allebij de kanten links en rechts kan vasthouden. Dus 2 mensen houden de band vast aan de linkerkant van de persoon en aan de rechterkant dan gaat die persoon proberen een backflip te doen door tegen de muur op te lopen en dan een backflip. En de de personen gaan steeds losser vasthouden tot je het gewoon zelf kan ( ik snap trouwens als je het niet snap ik kan niet uitleggen)