ik heb een boksbal gekregen als ik er tegen aan sla, valt hij gelijk weer om, hoe kan ik hem goed vastzetten?

het is een die je op een tafel kan zetten en de onderkant zit een zuignap en wil hem vastzetten zonder lijm of schroeven te moeten gebruiken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet je vriendje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha nee want die blijf wel staan jammer genoeg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?

Het beste antwoord

Die zuignap werkt alleen als het oppervlak waar je hem op zet ook vlak is (zoals een glazen plaat). Op een houten tafel werkt dat niet omdat de zuignap zich dan niet vastzuigt.

oftewel: zoek een glad oppervlak waar je hem op kunt vastzetten.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Smeer de onderkant van je boksbal in met vaseline...

Het is toch niet je vriendje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet er een lijmtang op,blijft hij ook staan.