Wat is het leukste om met een stel vrienden te gaan doen?

Het mag wel 100 euro kosten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pp?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet pp, ik trakteer, dus dan wordt het wat duur

Het beste antwoord

Wat ik wel leuk vond was uiteten bij de japanner. Als je een goede japanner hebt, dan maakt hij er een leuke show van. Dan gooit hij met messen en hakt hij er driftig op los. Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar er zijn tegenwoordig heel veel japanse restaurants, zoals in Apeldoorn, Doetinchem en Utrecht (die drie ken ik).

Smakelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed plan!
Ik denk dat dat het gaat worden

Andere antwoorden (8)

gewoon een avondje stappen. Naar de Baja in R'dam bijvoorbeeld. Bier drinken, chickies gluren.. :-)

Toegevoegd na 3 minuten:
Of een game-avond houden

Of karten

Of een race dag houden op het circuit op Zandvoort

Of paintballen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon lekker thuis japans bestellen , veel alcohol, en gezeldschapspellen of spellen op de computer (wii, nintendo etc)....en dat hoeft echt 100 te kosten..

of gewoon uit eten............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon heerlijk sportief wakeboarden, ski- snowboarden in een skihal.. En als je niet sportief bent gewoon lekker chillen, drinken, eten, en lekker doorzakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig dat alle tips tot nu toe van de vrouwen komen :-) (je bent toch vrouw.. ?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker weten.
Het is een beetje uit zwang geraakt zo lijkt het maar doe eens iets geks, wordt dronken in een of ander bordeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat blijft dan bij drinken met 100 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat p.p. die 100 euri of met z'n allen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@antwoordman, inderdaad alleen drinken
@petergradisen dat wordt gewoon thuis zitten
http://www.prestonpalace.nl/home

erg leuk met een groepje en alles onbeperkt ook nog.

veel plezier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van voetbal houdt, dan is het wel leuk een weekendje naar bijvoorbeeld Duitsland. Met de trein heen en terug eerst een wedstrijdje meepakken en dan nog wat drinken in bijvoorbeeld Keulen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avondje paintball?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
100 euro per persoon of per groep?
Voor het gemak ga ik even uit van 100 Euro per persoon. Daar kun je leuke dingen mee doen.
Ga met zijn allen naar Snowworld, lekker ski-les nemen, In zoetermeer zit ook zoiets waar je kunt raften (moet je wel even wachten tot het voorjaar denk ik).
Paintball, lasergamen, karten.
Oud-hollands bowlen doet het ook nog wel goed.

In de buurt van Enschede kun je met een groep waterpolo'en, maar dan gezeten in een kano in plaats van zwemmend...

Mogelijkheden te over.