Ik wil een hardslag horloge vragen voor Sinterklaas welke moet ik vragen ?

Hij mag dus niet te duur zijn maar het liefst wel zonder band

Weet jij het antwoord?

/2500

Van Polar zijn er uitstekende hartslag horloges te koop. Voor onder de 100 heb je er een met veel functies en hartslagband. Het voordeel van Polar is dat ze vaak samenwerken met traininsgapparaten in sportscholen. Zo kun je draadloos je ritme, hartslag en calorieverbruik in de gaten houden. Neem er altijd een met borstband, met alleen polsmeting krijg je onbetrouwbare waarden. Koop geen goedkope troep, dat is zonde van het geld. Is 100 euro te duur dan is een gebruikte op marktplaats misschien een optie. Toegevoegd na 3 minuten: VOor iedere sport zijn er horloges, kijk op de link welke het best bij jou en je sport past

Bronnen:
http://www.polar-nederland.nl/nl

Kleine aanvulling: Zorg ervoor dat de hartslagband en -horloge gecodeerd zijn. Anders loop je de kans dat je horloge de hartslag van je mede-sporter meet...

Van alle horloges die ik ooit heb gehad moet ik zonder meer toegeven dat de Polar zelfs zonder borstband en/of ander gebruik: het langste HEEL bleef! En dat was veel aan gebruikelijk zwaar onheil, wel zit ik al aan het 3e polsbandje om hetzelfde klokje en de 5e batterij. Het grote voordeel van de Polar is vooral dat bij gewoon gebruik je zowel seconden, datum en weekdag direkt beschikbaar hebt - nooit hoef je knoppen te drukken en de uren kun je zowel 12 of 24 instellen: ideaal!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100