Lopen de enge mensen overdag ook rond bij Walibi als het fright night is??

Ik ben echt totaal niet iemand voor een spookhuis en ik krijg al de kriebels als ik iemand met een masker opzie ook al kan je zien dat het nep is.. Maar als ik dan straks met fright night naar Walibi ga,, is het dan ook overdag eng?? En lopen er enge gasten rond met maskers?? En is het park erg eng ingedeeld?? Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Alvast bedankt!! :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit staat op de site van Walibi World: Vanaf vrijdag de 13e t/m 29 oktober nemen levende vogelverschrikkers, monsters en andere engerds onder leiding van Dr. Shock de macht over in Walibi World. Overdag tijdens Happy Halloween, is het nog niet echt eng in het park, maar wel héél spannend. Tijdens Scary Halloween, met haar 7 Fright Nights, is het angstaanjagend en daarom uitsluitend geschikt voor mensen met stalen zenuwen* Ik denk dat er overdag dan nog geen verkleedde mensen rondlopen omdat het overdag er minder eng uitziet dan 's nachts. Hopelijk heb je hier wat aan & alvast veel plezier! (:

Bronnen:
http://www.walibiweb.nl/index.php?option=c...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100