Wie kan een volwassene van zijn zwemangst af helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zwemleraar.
De badmeester.
Vrienden, die meegaan naar het zwembad. Wij niet.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk niemand beter dan een zweminstructeur.
In vele zwembaden kan je ook zwemlessen nemen als volwassene.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je kan het natuurlijk opbouwen Bijvoorbeeld eerst in het kikkerbadje en steeds een stapje verder Ook helpt het als er iemand bij je is om je te helpen (steunen). Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede zwemleraar of lerares kan dat soms samen met een groep vrienden/vriendinnen.
Mijn moeder had haar leven lang een grote angst voor water dus kon niet zwemmen.
Toen ze 72jr. was is ze verhuisd van een klein dorp naar een stad.
Daar kwam ze in contact met een stel dames die elke week gingen zwemmen.
Deze dames hebben haar toen overgehaald om mee te gaan en zwemles te nemen.
Op haar 73ste verjaardag kon ze zwemmen dankzij deze dames en een hele goede zwemleraar.