wat is een jonin?

op een websiteover ninjutsu kwam ik het woord jonin tegen. ik weet niet of het een typefout is want het kwam vaker voor. weet iemand misschien wat het betekend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Zo te zien is deze vraag al eens op het engelstalige zusje van deze site gesteld:

Ik ga het antwoord hier letterlijk overkopieren:

"A Ninja Ranking of Iga and Koga. A Jonin makes the decisions of what Genin or Chunin would do,Jonin were the strongest Ninja ever!Jonin studied great Taijutsu and Ninjutsu,Jonin knew everything Genin and Chunin had to do because he used to be a Genin and Chunin. A Jonin could know every jutsu ever."

http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_Jonin#ixzz1YU4bdoH3

Ik ga er vanuit dat deze termen jou meer zeggen dan mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij word Jounin bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das een ninja rang in naruto :D