waar kan ik mensen vinden die met mij mee willen naar een dancefeest, mijn vriend houdt er niet van en ik moet altijd alleen?

ik wil op stap

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je in de buurt en welke leeftijd zoek je? Ik ga namelijk vaak naar dit soort feesten.

Antwoorden (3)

Alleen gaan, je komt daar wel gelijkgestemde zielen tegen
Of een advertentie zetten. Misschien kom je wel mensen tegen als je googled op dance en lotgenoten
anneliez
12 jaar geleden
Zet je vraag op Hyves, twitter of Facebook dan is er vast iemand die met je mee wil .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet een activiteit op NMLK. Dit is een activiteitensite, waar bezoekers activiteiten op plaatsen, om zo nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben er vrijwel zeker van dat je zo anderen meekrijgt naar het bewuste dancefeest. Succes!