Hoe de spagaat aanleren op korte tijd?

Halo, Ik weet wel dat het niet vanzelf & snel gaat maar tog zou ik willen weten of ik het goed doe. Ik doe kick box en ga ik daardoor dan werkelijk ook hoger kunnen trappen? Ik probeer elke dag minstens 1x de sprijd houding te houden. KOm ik er zo mee verder?

Toegevoegd na 2 minuten:
En wat gebeurt er als het geforceerd word? Als het in 1x gebeurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Gewoon elke dag eventjes oefenen, en ook oefeningen doen om meer kracht in je benen te krijgen anders heb je er nog niks aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou het ongeveer 20 keer per dag kunnen doen, geloof me na een week ben je er al bijna. maar ga nooit te ver, je lichaam zal zelf aangeven wanneer je echt te ver gaat. forceren is nooit goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke dag een paar keer oefenen. Maar zorg en wel voor dat je spieren opgewarmd zijn, anders zou het kunnen dat je sneller spierpijn krijgt. Misschien staat er op youtube.com ook wel een handig filmpje.