Waar kan ik een overzicht vinden van de fauna van de grevelingen of andere meren in nl?

ik ga aan komend weekend duiken in de grevelingen. alleen nu lijkt het me wel leuk om wat informatie te vinden over de dieren die er leven. alleen kan ik nergens echt een overzicht vinden.
is er ergens een site of zo met een overzicht van de dieren van deze plas of misschien van meerdere plassen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Rijk onderwaterleven
In Zeeland zwem je regelmatig tegen garnalen, zeesterren, krab, paling, platvis, anemonen, anjelieren, zeebaarzen, vorskwabben en snotolfen aan. En uiteraard zijn er de indrukwekkende kreeften. In het voorjaar, zo tussen april en juni, wordt duikend Nederland wakker om op zoek te gaan naar sepia's die in de Oosterschelde komen paren.

op duikschip.nl vind je meer info

Toegevoegd na 5 minuten:
op duikerslog.nl vind je duikplaatsen met nog meer verwijzingen. (wrakduiken etc.)