Hoort een Adidas trainingsbroek een beetje wijd te zijn?

Ik heb gisteren een Adidas trainingsbroek besteld, en vandaag al ontvangen. Mijn broek maat is 36/38, en ik heb dit in maat 36 besteld, omdat ik heb gehoord dat ze best wel grootvallen. Hij past me precies. Mijn vraag is, hoort een trainingsbroek een beetje wijd te zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
8.8K

Antwoorden (7)

Het kan zijn dat je wat dunner bent, dan lijkt veel al heel erg wijd, vooral als je skinny jeans (?) gewent bent. Ik heb zelf ook een adidas trainingsbroek en wat ik merkte was dat het ook wat wijder was, maar dat went snel.

Zodra het maar de goede lengte is en het lekker zit!
Als je er niet lekker bij voelt of dat de pijpen wat te lang zijn zou ik een maatje kleiner kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je advies! Bij mij is hij juist bijna strak, dat vroeg ik me eigenlijk een beetje af, of het wat wijder moet zijn. Bij me beengedeelte is hij nog net niet zo strak, zit wel lekker, en bij me kont :) is hij bijna strak, en dat alleen als ik staand ben, als k zit dan plakt het op
Me huid. Zou ik dan een maatje groter moeten nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lengte is wel goed :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een rare vraag, maar ben je een meisje of een jongen? De bouw van jongens is altijd anders. Zoals ik het nu begrijp is het middel dus te wijd en de benen lekker? Of heb ik dit verkeerd begrepen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben een meid van 24 :) hij is juist bij me achterwerk strakker dan bij me benen, bij me benen valt ie nog wel mee, toch wel te strak denk ik voor een trainingsbroek.. Een maatje groter zou wel een oplossing denk ik :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je proberen natuurlijk! Het moet wel niet zijn dat de lengte van de broek te lang is. Heb ik je geholpen? Klik dan op Beste Antwoord.
'T hoeft niet per se, kzelf vind het fijner als 'ie wat wijder is. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon, als 'ie precies past en hij zit lekker, dan is het wel goed hoor ;) Dan maakt het niet uit wat 'hoort', als je er maar lekker in kunt sporten :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zit wel lekker, maar ik zou het ook fijner vinden als hij wat wijder zou zijn, denk dat ik toch maar een maatje groter gaat nemen.. Het nadeel van online shop..
Omdat je een trainingsbroek vaak over je sportkleding aandoet (dat is tenminste de opzet van trainingspakken volgens mij) is het handig als ze ruim genoeg zitten om er iets onder te dragen. Dus een beetje wijd is. Maar als dat joue bedoeling nieet is mag hij ook precies passen
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind ook dat ie wat wijder zou moeten zijn, anders is het net een skinny :) vind dat wijder ook lekkerder is om er in te kunnen bewegen.. Maar, ik wist niet precies of het juist een beetje strak of een beetje wijder hoort.. Ik zie weleens meiden met een te strakke trainingsbroek, net een skinny jeans, vind het niet staan.
Net hoe je het zelf vind ja.Ik vind het zeker niet fijn als een trainingsbroek strak zit.
Ik vind; Een trainingbroek hoort n beetje wijd te zijn.
Maar het is net hoe jij erover denkt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, zelf vind ik ook dat hij wat wijder moet zijn. Ik neem toch een maatje groter, hij is bij me benen en me achterwerk iets strakker, ik wil niet dat ie gaat plakken. Ik ga toch dus voor een maatje groter om er lekker in te kunnen bewegen.
Als de lengte goed is.. Is het wel jammer dat je een maat groter moet nemen, hopen dat het in de lengte niet te veel scheelt. Dan bestel je gewoon een maat groter en eerlijk gezegt denk ik dat ie niet te groot zal vallen, aangezien die echt op je huid plakt wanneer je zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga maandag wel naar de Adidas shop, en pas daar een maatje groter. Als de lengte veelste lang is, ruil ik het niet en hou ik deze gewoon dan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je laat de broekspijpen inkorten als deze te lang zijn, maar dan is de "echtheid" er van weg. Dus je moet eig kieze tusse of wat strakke achterwerk :p of wat langere broekspijpe.. Het is maar wat je liever hebt, succes ;)
Mijn Adidas broek is na het wassen nog wat gekrompen, dus misschien wordt hij bij jou ook nog wat strakker.
Strak of los.. Het is maar wat je zelf mooi en fijn vindt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij 's al een beetje strak, dus als hij nog kan krimpen neem ik toch wel een maatje groter.. Heb liever dat hij iets wijder is, zodat ik erin kan bewegen..
dat hoort wel dat is zo gemaakt want dan kan je er goed in sporten of rennen maar na een paar keer wassen is hij minder wijd
ook kan hij gewoon iets te grood zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dus er is groot kans dat ie wat strakker word na het wassen, nou, dan moet ik een maatje groter :) anders ken ik er na een paar wasbeurten niet meer in lopen :) thanxx