Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mij vertellen wat voor eten en drinken watbjezelf mee mag nemen naar binnen in stadion galgenwaard van fc utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
11K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee.
Maar ik denk het liefste helemaal niks.
Bij vitesse vragen ze voor een glas heet water en een theezakje.
2,50 euro.
Schandalig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik even me broertje ge belt voor je die is Stewards bij Fc utrecht en hij volgen mag alleen drinken mee van huis in karton verpakking .dus zoiets als vruchtensap wicky noem maar op,er mag geen alcohol wel kleine hoeveelheid chips snoepjes brood of chocolate er wordt wel verwacht dat men alles in zaak houd en rommel niet op tribune gooi .O er mag ook niet geblowd worden zei die .
Hopelijk kan je hier wat mee .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is beschreven in de huisregels welke je hier kan zien: http://www.google.com/m/url?client=ms-android-samsung&devlocsession=off&ei=v1dRTrCfGoaw8AO876viAg&gl=nl&hl=nl&q=http://fcutrecht.nl/var/storage/2011/nieuws/02_feb/13100_huisregels.pdf&source=android-browser-type&ved=0CBsQFjAC&usg=AFQjCNH8fAD0r6V5T7VnB93usU2ozveb9g

Onder 3.2 staat dat je eigenlijk helemaal niets mag meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pakjes drinken. Pakje krackers. Rolletje snoep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kleine pakjes drinken en mars of nuts mag ook,ook die plastieke pakjes drinken mag wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het maar niet in glas/ blik/ afgesloten flesje zit, chips enzo mag dus ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding