Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je elke kleur voor je Cannondale frame krijgen?

Ik ben nu al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe mountainbike, een 29er van Cannondale.

http://www.cannondale.com/nld/catalog/product/view/id/18809/s/2011-flash-hi-mod-29er-3/category/76/

Ik wil deze fiets wel graag hebben, maar wat mij betreft hoef ik geen carbon frame, dat is me veel te duur en overbodig, dus nu is mijn vraag of iemand weet of het mogelijk is om een aluminium frame in dezelfde kleuren te kopen van Cannondale. Aangezien in het volgende seizoen in Nederlands ook al aluminium 29er's van Cannondale uitkomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
941

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik langs gaan bij één van de dealers in nederland. Je kan in principe je frame in elke kleur krijgen die je wilt, je hebt natuurlijk de standaard batches, maar kom je daar buiten en hij moet speciaal voor je worden gespoten...

Dan kun je er net zo goed een carbon frame bij doen want dan mag je diep in je buidel graaien.

Antwoord op je vraag:

Theoretisch: Ja

Praktisch: Ja, met geld en geduld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding