Bestaat er een cardio oefening zonder je knieën te gebruiken?

Ik heb last van mn knie, dus rennen en fietsen gaat al niet door, hebben jullie nog goeie oefeningen of tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Het beste antwoord

Roeien (kano) en een arm fiets.
Maar misschien ook een rare optie, maar rolstoelsport is natuurlijk ook een optie. Misschien raar als je er zo op een eerste instantie aan denkt, maar probeer het maar eens uit.
Vooral rolstolbasketbal is erg leuk en erg zwaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zwemmen, je gebruikt je knieën wel, maar je belast ze niet.
jc54
12 jaar geleden
Misschien is 'Kranking' iets voor jou. Meer uitleg, zie bron.

http://www.youtube.com/watch?v=a4JrboxzT44

Zwemmen kan ook zonder je knieën te gebruiken:

Borstcrawl, rugcrawl en vlinderslag kan je doen met gestrekte benen.