Wat is het beste systeem?

4-4-2 of 4-3-3 het nieuwe 4-5-1 old school 3-4-3 of het 2-3-5 waar het ooit mee begon.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij spelen 2-4 of 5-1. Maar neem aan dat je t niet over volleybal heb maar over voetbal?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een systeem waar de 10 veldspelers om de keeper gaan staan die rustig de bal naar het doel van de tegenstander brengt om vervolgens een doelpunt te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik blijf voor 3 - 4 - 3, omdat dat vaak zo'n leuk voetbal geeft. combi van aanval en verdediging.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt gewoon aan de spelers die je hebt. Als jij Arjen Robben en Robin van Persie in één team hebt dan is 4-3-3 het perfecte systeem. Je moet er wel goede vleugelspelers voor hebben.

Op het EK 2008 ging het lekker zo in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou je met gel van je haar een kom mogen maken waar je de bal in legt, je wipt dan de bal wel steeds op en vangt hem op in de kom zodat je de bal niet klemt. Zou je zo het doel van de tegenstander in mogen rennen? Dan lijkt me dat het beste systeem.
Anders kies ik voor 442.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het winnende systeem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heeft alles met de beschikbare spelers te maken, Barca maakt furore met een 4-3-3, terwijl Liverpool vaak 4-5-1 speelt.
Ik vind de klassieke 4-3-3 nog altijd het mooist, zoals Johan Cruijff het bedoelt heeft.