is het wel de moeite om met neerslag naar een pretpark te gaan?

Ik wilde dit weekend naar walibi world gaan,maar het zou gaan regenen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
13.1K

Antwoorden (9)

Niet echt.. Ik wou naar hellendoorn gaan maar het ziet er niet best uit voor al als je met kinderen gaat is het af te raden in de regen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er vanaf hoe hard het regent. Ik zou zeggen als er een beetje regen wordt verwacht, zou ik het juist doen. Dan hoef je misschien niet zo lang te wachten.
Als er niet zo veel wind staat kan het best. Te veel wint en regen, is natuurlijk verschrikkelijk als je ergens in een rij staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet bepaald leuk om helemaal nat geregent te worden in een achtbaan, lijkt mij leuker voor jou/jullie om een andere keer te gaan wanneer er wel zon is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadelen: Je wordt nat

Voordelen: Je zult veel minder lang moeten wachten voordat je in de attracties kunt.

Let op: Sommige attracties kunnen in verband met het weer gesloten zijn, maar dat geldt uiteraard niet voor alle attracties.
Misschien is het verstandig even telefonisch contact op te nemen met Walibi om te vragen of alle attracties bij regel open zijn, want het zou zonde zijn dat net die attractie waar jij graag in wilde die dag gesloten is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zijn alle atracties nat en moet je steeds schuilen beslis zelf 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het zeker de moeite :) Goed tegen de regen kleden en lekker zonder rijen de attracties in. Ik vind dat je meer waar voor je geld krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben wel eens op een regenachtige dag naar de Efteling gegaan en vond dat zeker de moeite waard.
Het is veel rustiger dan anders, we konden overal zo in.
Het regent zelden de hele dag, het is vaak genoeg toch droog om plezier te hebben.

je moet je er natuurlijk wel op kleden en op instellen, ga ervanuit dat het regent en probeer daar dan niet van te balen.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen mijn kinderen nog klein waren ging ik juist als er regen werd voorspeld. Het moet natuurlijk niet gieten maar een beetje regen is niet erg. Je hoeft dan geen uren wachten om een attractie binnen te kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja, het is dan niet druk en de wachtrijen zijn er niet of veel korter. Je kunt dus per saldo veel meer doen.
En het is net als op de camping: het is veel vaker droog dan je denkt. Het regent (bijna) nooit de held dag door.
En met een buitje ga je even schuilen.
Beslist doen!

Toegevoegd na 16 uur:
Tenzij het zo giet als vandaag. Dan is er werkelijk geen lol aan!