Waar moet ik tijdens het Raften m'n sleutels laten?

We hebben dan een wetsuit aan. Zitten daar ook vakjes in voor sleutels of andere kleine voorwerpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Amadea
12 jaar geleden
Wedden dat jij uiteindelijk niet meegaat met dat raften? Je bent er véél te veel mee bezig. Dit is al de zevende vraag binnen een week die je over wetsuits stelt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil gewoon goed voorbereid zijn en weten waar ik aan toe ben
Kimath
12 jaar geleden
en dan op het laatste moment durf je ineens niet meer. Was toch nog iemand die ook ging raften?
Amadea
12 jaar geleden
Dat is magnetron. Maar die was na de antwoorden op één vraag al voldoende geholpen.

Antwoorden (6)

In een kluisje, in je bh of in je ondergoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha sleutels bewaren in je BH, lijkt me een pijnlijke ervaring.. :p
je krijgt waarschijnlijk ook een witte ton mee die aan de raft vast zit en daar kan je je waardevolle spullen in doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dee ze met een touw om me nek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rubin

Klopt
-------
Als dat niet is zit er misschien wel ergens een koord, touwtje of lintje aan je wetsuit, daar kun je dan je sleutels aan knopen (met een ringetje).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee mogelijkheden.
Ten eerste is er bij de plek waar verzameld wordt een plek waar je je kostbaarheden kunt opbergen.
Voor dingen die je daar niet wilt achterlaten, omdat je ze misschien onderweg nodig hebt, hebben ze een watervaste ton/kist aan boord, die vastgemaakt is aan de raft. Daar kun je ook dingen in kwijt (zoals een collega reiziger destijds zijn camera, waarmee hij aan begin- en eindpunt foto's maakte).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je schoenen aanhebt, kun je ze tussen je veters knopen. Dat doen hardlopers ook.