Waar kan ik start to run podcast van evy gruyaert vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (3)

Op deze website is de podcast te koop: http://www.keep-running.be/

Er zijn uiteraard ook alternatieve sites waar deze te krijgen is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Onderaan bij 'start to run' en 'keep running' staat de link Bestel de podcast.
12 jaar geleden
Ik weet niet meer van welke site ik hem heb. Maar je mag me wel een pb sturen met je mailadres. Heb alle lessen dat je 0 tot 5 km kan lopen aan het eind van de lessen en dat je 5 tot 10 km kan lopen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hej Burtie,
Ik ben ook op zoek naar de lessen. Zou je ze ook naar mij kunnen doorsturen?
Ik heb hem thuis op de computer.
't Is te groot om te mailen, maar ik kan hem tegen onkostenvergoeding wel op een CD branden voor je.