Cardiotraining wordt uitgevoerd door middel van je hele lichaam te gebruiken. Bij krachttraining daarentegen train je lichaamsdelen met GEWICHTEN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus hardlopen, joggen en fietsen bijvoorbeeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, precies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crosstrainer en roeien ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zijn de beste manieren om mijn vetpercentage te doen dalen toch hé? op welk moment van de dag doe ik dit dan best? s'morgens voor het eten ov s'avonds als ik al gegeten heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet precies, maar wat ik wel weet is dat wanneer je ook sport dat dat altijd goed is. Ik doe het na het avondeten, want dan kan ik nog verbranden wat ik laatst gegeten hebt. Ik weet natuurlijk wel wat kleins na het avondeten, zoals een appeltje ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatste weet moet eet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!
Als je Cardio doet dan train je je hele lichaam. zoals de loopband
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cardiotraining is een training die erop is gericht om vet te verbranden. Bij een cardiotraining verhoog je je hartslag. Voor een goed effect train je gedurende een bepaalde periode met een verhoogde hartslag. Voorbeelden van cardiotraining: fietsen, steps, zwemmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cardio-training is de training van je hart. Cardio=hart.
Het wordt vaak gedaan als 'eerste aanzet' om af te vallen. Het hart wordt aan het werk gezet omdat je allerlei lichamelijke oefeningen gaat doen, waarop je lichaam vervolgens reageert.

Mensen die na een tijdje door willen gaan met sporten kiezen voor krachtsport om hun spiermassa te vergroten of voor duursport om vooral vet duurzaam te verbranden.