Welke gezonde genoegens zijn er?

Wil leuke dingen doen met een beperkt budget.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je

Het beste antwoord

picknicken
roeiboot huren
stadswandeling met ijsje toe.
Kan ook in eigen stad/dorp en dan doen of je tourist bent, kijken met "nieuwe"ogen
in de stad, al dan niet op terras mensen kijken(altijd weer leuk)
rommelmarkten afstruinen
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wandelen en fietsen,helemaal gratis.
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fietsen is niet gratis hoor - denk aan onderhoud en dergelijke.
Kimath
13 jaar geleden
en je moet natuurlijk wel een fiets hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wandelschoenen! :)
Toch een plusje hoor!
Dit is een leuke site voor goedkope uitjes. Staan veel leuke dingen op!

http://www.uitvooreentientje.nl/

Hoop dat er wat leuks tussen staat voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de site van je gemeente of je in aanmerking komt voor een regeling vanwege je beperkte budget.
Je kunt ook bij de sportbedrijven (zwembad, schaatsbaan o.i.d.) in de buurt op de site kijken of er kortingsmogelijkheden zijn.
Daarnaast zijn er overal wel natuurgebieden (bos/zee/meer/duin/park) te vinden waar je lekker kunt lopen/fietsen, een speeltuin of kinderboerderij is voor kinderen, een uitspanning is voor een hapje/drankje. Picknicken is ook altijd leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga geocachen!
kijk voor de uitleg even op de site in de bron, is een beetje lang om zo uit te leggen.
hier hoef je eigenlijk maar een keer geld aan uit te geven (gps) en daarna is het geheel gratis.\
als je al een gps hebt (b.v. tomtom is wel een gps, maar is niet erg geschikt voor geocaching), kost het je dus helemaal niets.