hoe maak ik een uitnodiging (tekst) om nieuwe leden te werven voor mijn sportclub

Ik ben bezig met een ledenwerfactie voor mijn sportclub. Ik wil graag in de nieuwe wijken van mijn gemeente een brief laten bezorgen maar ik kan er maar geen goed pakkende tekst voor verzinnen. Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
6.3K

Het beste antwoord

Allereerst is het belangrijk, dat je van tevoren goed bedenkt, wát je er allemaal in wilt hebben staan.

Begin altijd met te vertellen (kort en krachtig) wat je bent, wat je doet, en wat je te bieden hebt.

Vervolgens kan je er een "actie" aanhangen. Bijvoorbeeld: "Wordt nu lid, en ontvang 2 weken gratis sporten".
Of; "Wordt nu lid en betaal géén administratiekosten". Verzin iets, waardoor je het mensen "makkelijk" maakt om dat drempeltje over te gaan. Je kan het zo gek niet bedenken....maar het werkt wel.

Vervolgens geef je nog eens aan, waarom sporten zo belangrijk is, en wat daar allemaal de voordelen wel niet van zijn. Je verkoopt gezondheid, moet altijd werken volgens mij ;-)

Je kan ook de WWW's aanhouden voor je brief. Wie, Wat, Waarom, Waar, Waarmee....

Heel veel succes! Goeie actie ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben bij onze sportschool terecht gekomen na het lezen van een advertentie aan een lantaarnpaal. De advertentie gaf aan dat je voor 25 euro per maand zonder inschrijfgeld kon gaan sporten. Voor mij aantrekkelijk genoeg om weer te beginnen met sporten! Wellicht ook een leuke actie voor jou? Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor sport groep?
bev lopen maak een renend mannetje met straaltjes achter hem en schrijf daar de tekst in/bev tennis een klein mannetje met racket die tennis bal slaat en die tennisbal is dan heel groot en dan schrijf je daar je tekst in hopelijk heb je er wat aan :-)