Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vraag over de Eurofittest

Binnenkort moet ik de eurofittest houden voor een paar klassen. We hebben alle onderdelen zoals sit and reach, plaat tapping etc. al uitgevogelt, maar we zitten met een probleem. De scores zijn een bepaalde aantal, dus bij plaat tapping tik je een bepaalde hoeveelheid binnen een bepaalde tijd. Maar ons probleem is, we weten niet hoelang die tijd is. Moet je per onderdeel 1 minuten pakken? of 2 minuten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
888

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met platetapping moet je 25X de linkerplaat aangetikt hebben, dus in totaal 49X slaan, en dan noteren hoeveel tijd het je heeft gekost om 49X te slaan. Wil je de rest van de resultaten ook weten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou even vol, ik zal ze op school voor je verzamelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kon even geen nederlandse documenten vinden. Ik heb toetsweken, en alle leraren, dus ook de sportleraren, moesten surveilleren. Ik heb speciaal voor jou nog wat research gedaan. Deze site geeft in het engels alle informatie die je nodig hebt.
http://bilingualiliberis.wikispaces.com/file/view/Eurofit%2BFitness%2BTesting.doc

Andere antwoorden (1)

Je tikt zo snel mogelijk, dat duurt nog geen 20 seconden, (ik deed het in 7).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding