Mag je op de Nurburgring Nordschleife rijden?

en hoeveel kost het... (per rondje)...

of mag je er helemaal niet in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Jazeker dat je erop mag rijden :) Ze hebben bij Top Gear dat al minstens twee keer gedaan :)

Kosten:

1 Ronde kaart 14,00 Euro
5 Ronden Kaart 56,00 Euro (alleen geldig op dag van aanschaf)
6 Ronden Kaart 76,00 Euro
12 Ronden Kaart 143,00 Euro
Jaarkaart voor onbeperkt rijden 700,00 Euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een kaartje kopen en dan mag je op die baan rijden. Wat het kost weet ik niet.

Ik had er ook interesse in. Maar het werd mij afgeraden er heen te gaan, want alles en iedereen rijd er.
En ik denk persoonlijk dat je de baan kent uit GT5. Dus je weet ook dat de baan vrij smal is.

Je kan altijd even via Google zoeken naar de koste van het kaartje. Maar je mag er wel degelijk rijden.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat 24 maart 17:30 weer open en kost 24 euro per rondje.