Hoe kan je voorkomen om blaren op de rand van je handpalm te krijgen door turnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt magnesiumpoeder niet meer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit voorkomt geen blaren.

Antwoorden (3)

Door de oefening vaak te doen krijg je gewenning en wordt het eelt en je handen inkalken met magnesium
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe mijn oefeningen al ontzettend vaak, dus dat helpt niet. En magnesium zorgt er niet voor dat je geen blaren meer krijgt.
Er zijn speciale 'leertjes' te koop. Twee vingers, middel en ringvinger, gaan door de gaatjes, dan zit er een stuk leer over je handpalm en met een riempje of klitteband zwitserland 't vast om je pols. Nòòit meer last van blaren. Je moet er wel even aan wennen omdat de grip wat anders is maar daarna is 't écht een uitkomst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zwitserland.........??? Hmmm, dat moet 't woordje 'zit' zijn. Fijn toch die t9.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik ook al! En zweetbandjes ook al, in het groot. Ik krijg ook blaren onder die leertjes, maar dat vind ik niet zo heel erg. Het komt juist door mijn leertjes dan het snijdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het snijdt door mijn zweetbandjes heen.
Het enige dat helpt zijn leertjes. Ik weet niet of je dat kent maar bij het vorige antwoord is dat al uitgelegd. Als je daar niet lekker mee kunt turnen (zoals ik) kun je geen blaren voor komen helaas. Als je er een hebt, goed laten genezen en vaseline op smeren voordat je gaat slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is dat ik te vaak turn het te laten genezen. Als ik er gelijk een blaren pleister op doe thuis, kan die soms maar 1 dag blijven zitten. Dan is de blaar nog steeds niet weg. Is er niet een middel dat gelijk heelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar helaas is dat er niet. Er bestaat ook geen middel dat je hoofdpijn ineens over is. Dus gewoon laten rusten.