Tips and tricks voor Laser Quest?

Ik ga met mijn vrienden woensdag laserQuesten in Eindhoven. Ik ben daar wel eens eerder geweest (1x, maar ik was als laatste geëindigd.
Heeft er iemand goede tips voor mij om beter te scoren?
Tips voor (bijv.): richten, ontwijken, beste plekken enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

ik heb paar weken gleden met me klas dat gedaan echt super vet. ben als 5e geeindigt. uit eidelijk 6 een andre jongen van een andere groep hat net 10 punten meer.

tips:
niet steel staan op een plek, dus gewoon rond lopen.
zwarte kleeren aan trekken, druk eerst een keer op knop als je goed mikt de knop in houden. en heb plezier natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je dyslectisch? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, kan je niks aan doen toch :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee das waar. :) ik lees en schijf woepie. echt super blij mee, was twaalf toen ik het pas kon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou lekker dat je het toch gewoon kan, ook al duurde het wat langer.

Andere antwoorden (2)

Een hele goeie is om je 'vest' niet aan te trekken, maar hem zo laag mogelijk vast te houden. Gewoon aan de hand dus.

Kies dan een plek uit waarbij je met je rug beschut zit en waar iedereen langs komt. Je hoeft nu alleen nog maar te schieten. Zo heb ik Laser Quest gewonnen.

Iedereen werd boos op mij toen ze erachter kwamen dat ik mijn vest niet aan had, maar nergens in de spelregels staat dat dat moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorgen dat je hoger staat dan de anderen, en verder gewoon veel lol hebben
anneliez