Weet iemand nog stoere onderwerpen (voor een nieuwsbrief) voor jongens t/m 6 jaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Ja natuurlijk!

Ik neem aan dat ze van piraten houden dus.

- Elke keer als de nieuwsbrief verschijnt er een verhaaltje van een piraat indoen en dan wordt vervolgt erbij zitten dan kunnen de ouders die verhaaltjes voorlezen.
- Je kan een soort competitie starten wie zich het stoerst kleed wie wint die verschijnt zelf in de piraten verhalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over Lego robots, zwaardvechten, knutselrubriek met tips voor bijv. verfblazen, verkleedkist met piraten en rovers en maskers, "enge"verhalen, leuke boekentips over snelle Jelle etc., puzzel/rebus, zoek de verschillen, doolhof, leuke moppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ridders
piraten
zeerovers (landrovers)
vampiertjes (moet je het wel leuk en grappig houden)