Als je gaat skieen en je gaat niet off-piste is er dan veel kans dat je de ravijn in stort??

Ik ben echt heel erg bang en ik ga vrijdag al!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Pistes zijn heel goed beveiligd. Als je inderdaad niet off-piste gaat is de kans dat je het ravijn in gaat nul.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk niet!!! Als dat zo was mocht er niet eens een piste gemaakt worden. En dan zou er een bord staan of wat dan ook;) veel
Plezier als je nog op vakantie gaat:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, t is ZO goed beveiligd dat je er zelfs eng van word.

Nergens om je zorgen om te maken.
Veel plezier

(ervaren skieer)