Waar kan je zo'n plakband apparaat kopen die je zeg maar vast op je hand kan schuiven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet welke je bedoelt. Heb hem jaren geleden gehad, maar ben hem al heel lang kwijt. Ben benieuwd of iemand met een adres komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja he, het is een heel gemakkelijk ding.

Antwoorden (2)

Ongetwijfeld in een kantoorboekhandel of bij een bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke dan? Want ik kan ze echt nergens vinden ook niet op internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.overtoom.be/nl/geruisloze-dispenser-voor-bonustape_nl06260609.html
Dat is zo'n roller. Maar O. heeft verschillende uitvoeringen. Alleen is de site under construction tot morgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn niet degene die ik bedoel, maar toch bedankt
in de winkel

Toegevoegd na 2 dagen:
Scotch Tape PopUp Handband Dispenser
als je dat tenmiste bedoelt?
Kantoorwinkel of internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke winkel dan?