Wat zal ik doen?(zie uitleg)

ik zat vroeger veel op een leuke en leerzaame site mensen kenden elkaar een beetje en het was soms net een uitgebreide thee krans.Nu is het er ineens heel druk en word er haast alleen nog maar hersenloos gekakeld.ik vind het dus niet leuk meer.
Zal ik er blijven en hopen dat er weer gezellig word of een andere site gaan zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, lastige situatie. En gek, het komt me zó bekend voor! Op mijn voormalig leuke site ben ik bezin met een rondje onzin melden. Hopelijk jaagt dat het hersenloze gekakel weer weg. Ik hou dus nog even vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb kromme vingers van het melden ben vannacht ruim een uur bezig geweest ik ga zo mn mailbox chekken op berichten van moderator betreffende de afhandeling van mn meldingen
ZUCHT hele diepe
Zucht :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NUL berichten van moderator !
SNIK ik heb zoveel meldingen gedaan en niets lijkt verwijderd te zijn ik ben zeer bedroefd ik was gelukkig met een overvolle meelbox maar ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik kwam er later op de dag ook achter
maar bedankt dat je ff informeert ik heb net ff een rondje non stop lopen melden en op een vraag na was alles weg echt super

Het beste antwoord

Ik ken dit wel, ik ben ooit weggegaan bij en forum door onoverzichtelijkheid, t was niet meer.
Ik zou zeggen je kan blijven hangen, maar wat bereik je ermee? Waarschijnlijk alleen maar meer irritaties.
En de groep zoals eerst? Wat vinden deze personen? Je kan met hen bijvoorbeeld wel in contact blijven of misschien een eigen forum maken en dit aan enkele doorgeven/uitnodigen.
Succes iig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi Ipzy,

Hou nog een paar weken vol; kijk hoe de situatie zich ontwikkeld. Het zou zomaar kunnen zijn dat er in de achtergrond heeel hard gewerkt wordt om de drukte aan te kunnen, en de site op een andere manier in te richten. Wellicht dat er dan andere regels gaan gelden voor nieuwe gebruikers van de site. Het ontgaat het beheer van de site ook niet dat er een boel verandert is.