Wat zal ik doen?(zie uitleg)

ik zat vroeger veel op een leuke en leerzaame site mensen kenden elkaar een beetje en het was soms net een uitgebreide thee krans.Nu is het er ineens heel druk en word er haast alleen nog maar hersenloos gekakeld.ik vind het dus niet leuk meer.
Zal ik er blijven en hopen dat er weer gezellig word of een andere site gaan zoeken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ken dit wel, ik ben ooit weggegaan bij en forum door onoverzichtelijkheid, t was niet meer. Ik zou zeggen je kan blijven hangen, maar wat bereik je ermee? Waarschijnlijk alleen maar meer irritaties. En de groep zoals eerst? Wat vinden deze personen? Je kan met hen bijvoorbeeld wel in contact blijven of misschien een eigen forum maken en dit aan enkele doorgeven/uitnodigen. Succes iig!

Andere site zoeken

Hoi Ipzy, Hou nog een paar weken vol; kijk hoe de situatie zich ontwikkeld. Het zou zomaar kunnen zijn dat er in de achtergrond heeel hard gewerkt wordt om de drukte aan te kunnen, en de site op een andere manier in te richten. Wellicht dat er dan andere regels gaan gelden voor nieuwe gebruikers van de site. Het ontgaat het beheer van de site ook niet dat er een boel verandert is.

Of je gaat gewoon vrienden zoeken en dan irriteer je mij niet meer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100