Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik dingen trainen voor voetbal.

Hallo Meneer of Mevrouw

Ik ga volgend seizoen op voetbal.
Heeft u misschien wat handige tips voor me.
De dingen die ik het beste kan zijn schieten (vooral vrije trappen) en bal afpakken (op een beetje gemene manier )
Heeft u misschien wat tips voor me waardoor ik mijn techniek beter kan leren want ik ben best snel en sterk aan de bal bij jongens die ong op het niveau van mij spelen maar iemand die op voetbal zit kom ik niet voorbij hoe word ik steker aan de bal en word mijn techniek om iemand voorbij te komen ik ben rechts maar ik wil ook een beetje met links leren schieten want dat is zo erg het lijkt wel of een baby die net heeft leren lopen schiet hoe kan ik mijn linker voet trainen.
Hoe word mijn techniek wat hoger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga veel voetballen met vrienden of met andere mensen je kan je traptechniek trainen door bijvoorbeeld een cirkel op een muur te tekenen en daar dan op proberen te schieten. Je moet dan gewoon veel met je linkerbeen schieten een goede oefening daar voor is dat je tijdens de training alleen met links schiet. veel succes veder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker veel voetballen, alleen of met vrienden.
een bal proberen hoog te houden, probeer ook eens een tennis balletje

bedenk maar dat de meeste hele goede voetballers op straat hebben leren voetballen, door het veel te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetballen word je alleen beter door te oefennen,
Jullie hebben vast een voetbal veldje in de buurt waat veel mensen voetballen, gewoon vrage of je mee mag doen en lekker gaan ballen!

Als der niemand is kan je goed gaan oefenen met dribbelen, afweren en links schieten!
Oefeniks baart kunst hooghouden leert je ook de bal goed te beheerse!
Succes pik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding