Iemand nog een creatief idee wat je als ondergrond kunt gebruiken om een maquette te maken van het planetenstelsel?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb piepschuimen balletjes en die wil ik op ijzerdraad doen mja waarin???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Met langzaam hardende klei? In alle kleuren beschikbaar in een hobbyzaak of kinderspeelgoedzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wil je de zon als middelpunt, dan zou je eens kunnen kijken naar een 2de hands globe, die je kunt verven, en volprikken. Anders een zachtboard plaat beschilderen of beplakken met groen vilt ofzo
anneliez
13 jaar geleden
Misschien kan je ook een dikke plaat piepschuim als ondergrond gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die heel grote ballen voor kinderen, bv die waarop ze kunnen zitten en stuiteren. Zwart verven of met zwart fluweel beplakken. Bevestig daar je planeten op.