Wie weet een leuk kado, specifiek voor ouderen?

Het moet dus wel een kado zijn dat echt alleen voor een ouder persoon (70+) leuk is. Het liefst ook nog nuttig.

Toegevoegd na 22 minuten:
Het moet dus eigenlijk wel iets zijn dat alleen voor een oudere leuk is; digitale fotolijst, ipad of wii zijn ook voor niet oudere mensen leuk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Man en hobby's en interesses is lastig. Eigenlijk mag alles.

Antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed idee+
Een digitale fotolijst .... voor foto's van alle kinderen en kleinkinderen en evt. anderen die hun lief zijn.

http://www.kieskeurig.nl/digitale_fotolijst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende boeken uitgegeven over vroeger. Jaren vijftig, zestig, etc, over voorwerpen van vroeger (speelgoed, huishouden etc). Wij hebben ook een boek over de (koude) winters van vroeger, erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nintendo wii, je hebt hele leuke spellen ook voor ouderen, misschien wel een beetje te duur..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ipad, superhandig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kookcursus speciaal voor ouderen
13 jaar geleden
De boeken uit de serie:
"opa vertel eens...

Een boek dat ingevuld kan worden door de oudere met feitjes en wetenswaardigheden uit de tijd dat hij nog jonger was..
Is ook een versie van voor oma. voor pappa, voor mamma...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cd met liedjes uit die tijd.
Misschien kan je die kopen en anders zelf branden.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een computercursus voor senioren, of even neuzen of er leuke dagtrips zijn speciaal voor ouderen.