Waarom kun je vandaag gratis naar diergaarde Blijdorp terwijl ze bang zijn om failliet te gaan?

Omdat ze minder subsidie gaan ontvangen vreesden ze om failliet te gaan. Later bleek dat ze financieel gezond genoeg zijn. Waarom dan toch de gratis toegang actie voor een handtekening vandaag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

met de hoop dat de mensen nog eens terug willen komen.

ik neem aan dat het eten niet gratis is dus ik denk dat veel mensen zullen denken 'we hebben toch nog veel geld bespaard we kunnen nog wel even een ijsje kopen en nog een zakje chips' en uiteindelijk geven ze meer geld uit aan eten en drinken dan ze normaal zouden doen.
de kans is groot dat ze daarmee de prijs van de entree terug krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als protest tegen de bezuinigingen van de gemeente subsidie is dierpark bleidorp vandaag gratis toegankelijk

Toegevoegd na 1 minuut:
iergaarde Blijdorp is deze zondag gratis open voor het publiek. Met de actie protesteert de dierentuin tegen de geplande verlaging van de gemeentelijke subsidie.

Verspreid door de dierentuin maken medewerkers van Blijdorp op ludieke wijze duidelijk dat zij zich ernstig zorgen maken over het lot van 'hun' Diergaarde. Bekende en minder bekende Rotterdammers mogen hun mening geven over de dierentuin. Iedere bezoeker wordt vriendelijk verzocht zijn of haar 'poot' te zetten voor de petitie van de Vrienden van Blijdorp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus +je van mij
Promotie van het eigen product. Door dergelijke acties haal je de pers. (Jij weet het waarschijnlijk ook vanuit de media.) Daar is het om te doen. Reclame maken kost nu eenmaal geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eens met de eerste reactie maar ik wil er aan toevoegen dat ze zo ook laten zien dat veel mensen een dierentuin bezoeken. (alhoewel ik geen 18,50 ga betalen om dieren in een kooi te bekijken) Maar dat het in trek is zeg maar.